domingo, 29 de mayo de 2011

Nire bloga euskaraz

Hona hemen nire blog berria!
                                            
Blogak nire erakuslehioa izan nahi du, Coaching-aren inguruan mintzatzekoa hain zuzen ere. Izan ere, pasa den udan Coaching masterra egin nuenetik nire bizitzan aldaketa handiak egon direla ziurtatzen ahal dizuet. 

Gauza asko ikasi dut.... norberak errealitatea ulertzeko modu ezberdinak dauzkala,  ingurari begiratzeko lehio ezberdina erabiltzen dugula eta bestearen lehiotik begiratzea aberasgarria dela oso.

Egunerokotasunean aurkitzen ditugun oztopoak gehienetan gainditzen ahal dira horretan sinestuz gero jakina! eta gure barruan, gordeta, aukeren jauregia dugula, bertan barnera gaitezen zai...............gauza asko ikasi dut eta jende zoragarria ezagutu ere.

Hazi nahi duen jendea, aske bizi nahi duena, maitasunez eta pozez, beraiekin egindako prozesuetan asko irakatsi eta eman didatenak.

Honen guztiaren inguruan hiztegin nahi dut, guztiontzak baliogarria izango delakoan  

No hay comentarios:

Publicar un comentario